آموزش گاو نمدی با الگو (گیفت گاو نمدی)

عکس گاو نمدی با الگو

آموزش گیفت گاو نمدی با الگو روش آسانی را برای ساخت گیفت گاو نمدی به شما آموزش می دهد تا بتوانید هدیه های کوچک و زیبایی درست کنید.

عکس گاو نمدی با الگو

 

همانطور که می دانید نماد سال 1400 گاو است و ساختن عروسک نمدی نماد این سال یکی از جذابترین هدیه هایی است که می توانید به اطرافیانتان بدهید. سال های قبل و با توجه به اینکه نماد هر سال چه حیوانی است آموزش های مختلفی را در اختیار شما گذاشتیم. مثلا ساخت موش نمدی، ساخت خوک نمدی و… . امسال هم به سراغ آموزش گاو نمدی رفته ایم. البته شما می توانید انواع دیگری از الگوی گاو نمدی را به کار ببرید و با ساختن آنها درآمدزایی کنید. به عنوان مثال با درست کردن گاو نمدی ایستاده برای هفت سین می توانید به سفره تان زیبایی بیشتری بدهید. در این مطلب می خواهیم به سراغ گیفت گاو نمدی و آموزش گام به گام آن برویم. این مطلب از سایت هنر و صنعت ترجمه و بازنویسی شده است.

آموزش گاو نمدی با الگو

وسایل لازم

وسایل لازم برای گاو نمدی

  • الگوی گاو نمدی
  • نمد صورتی (برای دهان گاو)
  • نمد سفید (برای بدن و گوش گاو)
  • نمد قهوه ای (برای سم های گاو)
  • نمد قهوه ای روشن (برای شاخ های گاو)
  • نخ (به رنگ نمدهای به کار رفته)
  • الیاف
  • سوزن
  • مهره سیاه (برای چشم های گاو)
  • قیچی

آموزش گام به گام گاو نمدی با الگو

الگو را پرینت بگیرید.

عکس الگوی گاو نمدی

هر یک از قسمت های بدن گاو نمدی را با استفاده از رنگ نمدی که نام برده شد تهیه کنید.

قسمت های مختلفی را که بر روی نمد برش زده اید در کنار هم بگذارید و با سنجاق ته گرد ثابت کنید تا شکل کلی گیفت گاو نمدی مشخص شود.

الگوی گاو نمدی

حالا به سراغ دوختن قسمت های مختلف با استفاده از دوخت دندان موشی می رویم و کار را از شاخ های گاو شروع می کنیم. قسمت پایین شاخ ها را پس از اینکه پر از الیاف کردید بدوزید.

شاخ گاو نمدی

حالا باید شاخها را بر روی قسمت مربوط به بدن گاو نمدی وصل کنید. دقت داشته باشید که شاخها بین دو لایه مربوط به بدن گاو قرار می گیرند و خمیدگی شاخها باید به سمت داخل باشد.

آموزش دوخت گاو نمدی

دور تا دور دو لایه مربوط به بدن گاو را بدوزید. حین دوختن وقتی به محل قرار گرفتن سم ها رسیدید قطعات مربوط به سم را در محل خودشان بدوزید.

عروسک نمدی

زمانی که داخل بدن را از الیاف پر کردید درز باقی مانده را بدوزید تا بدن گاو نمدی تکمیل شود.

پر کردن عروسک گاو نمدی

اگر یادتان باشد قرار شد که دهان گاو را با نمد صورتی رنگ درست کنید. دو قطعه مربوط به دهان را از الیاف پر کنید و به یکدیگر بدوزید.

با دو شکل ضربدر مانند که با نخ سیاه رنگ بوجود آورده اید سوراخ های بینی را درست کنید. در کنار سوراخ های بینی می توانید چند کوک سیاه رنگ بزنید تا فرم دهان گاو نمدی طبیعی تر به نظر بیاید.

قسمت مربوط به دهان گاو نمدی که آماده شد باید به بدن گاو دوخته شود. محل قرار گرفتن این قسمت درست در بالای سم های قهوه ای رنگ است.

عکس گاو نمدی نشسته

در این مرحله از آموزش گاو نمدی با الگو به سراغ درست کردن گوش های گاو می رویم. تکه های کوچک مربوط به گوش را بردارید و دو به دو به یکدیگر بدوزید. دقت داشته باشید که داخل گوش ها نباید الیاف گذاشته شود.

قسمت پایین گوش ها را با کوک های درشت بدوزید.

نخ آن را بکشید تا حالت چروک پیدا کند.

عکس گوش عروسک نمدی

برای درست کردن چشم های گاو نمدی باید مهره های سیاه را با نخ سیاه در محل چشم ها بدوزید. به کمک این مهره ها چشم گاو نمدی حالت برجسته پیدا می کند و زیباتر خواهد بود.

برای درست کردن ابروهای گاو همزمان که دارید چشم گاو را می دوزید با استفاده از همان نخ سیاه ابروها را کوک بزنید.

عکس گاو نمدی 1400

گوش ها را در طرفین سر بدوزید.

عکس گاو نمدی یخچال

با تعدادی برگ و گل نمدی عروسک گاو نمدی خودتان را تزیین کنید.

عکس گاو نمدی جا حوله ای

به این ترتیب گیفت گاو نمدی شما آماده می شود.

عکس گاو نمدی با الگو

امیدواریم که از این آموزش استفاده کافی را برده باشید. اگر درباره آموزش گاو نمدی با الگو سوال یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *