آموزش ساخت قایق کاغذی با تصویر

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی

آموزش ساخت قایق کاغذی به شما یاد می دهد تا با یک کاغذ مستطیلی یک قایق بادبانی زیبا درست کنید. این قایق کاغذی قابلیت حرکت در آب را دارد.

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی

بساز و بفروش (B&B) | بساز – در این مطلب با آموزش ساخت قایق کاغذی آشنا می شوید. این قایق قابلیت حرکت در آب را دارد و یک مدل آموزنده برای آموزش به بچه هاست. روش ساخت این قایق شبیه ساخت اوریگامی کلاه با روزنامه است و یک فعالیت مناسب برای آشنایی فرزند شما با اشکال هندسی است. برای ساخت این قایق به یک کاغذ نیاز دارید که اندازه آن تفاوتی ندارد ولی تنها چیزی که مهم است مستطیل بودن ابعاد آن است.

آموزش ساخت قایق کاغذی اوریگامی

اوریگامی هنر تا کردن کاغذ برای رسیدن به شکل های معنادار است. پیش از این شما را با انواع اوریگامی ها آشنا کرده بودیم:

حالا برای ساخت قایق کاغذی کافیست که یک کاغذ مستطیلی آماده کنید…

یک کاغذ مستطیلی شکل بردارید و آن را به شکل عمودی روبروی خودتان قرار دهید به طوری که اضلاع بزرگتر در سمت راست و چپ قرار بگیرد. نیمه پایین کاغذ را به سمت بالا تا کنید. برای این کار باید دو گوشه پایینی کاغذ را بر روی دو گوشه بالایی منطبق کرده و خط تای بوجود آمده را فشار دهید.

عکس تا کردن کاغذ مستطیلی شکل

مرحله بعدی از آموزش ساخت موشک کاغذی بر روی خط تای بوجود آمده در مرحله قبلی است. دو گوشه خط تای مرحله قبلی را به سمت بالای کاغذ تا کنید به طوری که این دو گوشه در یک نقطه در وسط کاغذ به یکدیگر برسند؛ شبیه کاری که در ساخت موشک کاغذی انجام می دادید. کاغذ را بچرخانید و یک لایه از کاغذ را به سمت بالا تا بزنید.

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی اوریگامی

کاغذ را به سمت دیگر برگردانید. لبه پایینی کاغذ را مشابه مرحله قبل به سمت بالا تا کنید تا خط تای آن بوجود بیاید. دو گوشه بیرون زده لبه را به پشت خط تای بوجود آمده تا کنید.

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی جدید

دو لایه سطح پایینی مدل ساخت قایق کاغذی را از هم باز کنید.

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی حرفه ای

یکی از لایه های پایینی مدل را به سمت بالا تا بزنید. لایه دیگر را هم به همین شکل و در طرف دیگر مدل تا بزنید. لبه پایینی کار را به طور کامل از هم باز کنید.

 

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی اسان

زبانه های سمت چپ و راست را بکشید. آنها را به سمت خارج صاف کنید تا شکل نهایی قایق کاغذی بوجود بیاید. دو لایه را کمی از هم باز کنید. مثلث میانی آن شبیه بادبان است و به این ترتیب قایق کاغذی شما ساخته می شود.

عکس آموزش ساخت قایق کاغذی ساده

فیلم ساخت قایق کاغذی موتوری

در ویدئوی زیر می توانید آموزش ساخت قایق کاغذی موتوری را که ساختاری متفاوت از قایق بالا دارد را مشاهده کنید:

 

امیدواریم که از این مطلب آموزشی خوشتان آمده باشد. شما می توانید قایق هایی را که ساخته اید از طریق گزینه «ساختمش» برای ما ارسال کنید تا در ادامه همین مقاله منتشر کنیم. اگر درباره آموزش ساخت قایق کاغذی سوال یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

5/5 (2 نظر)

2 دیدگاه برای “آموزش ساخت قایق کاغذی با تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *