آموزش نقاشی بستنی قیفی آسان و بامزه

عکس آموزش نقاشی بستنی

آموزش نقاشی بستنی قیفی آسان و بامزه را می توانید در این مقاله به صورت گام به گام یاد بگیرید و آن را به سلیقه خودتان رنگ آمیزی کنید.

عکس آموزش نقاشی بستنی

بستنی یکی از پرطرفدارترین خوراکی ها در سراسر دنیاست که از زمان های قدیم مورد توجه بوده است. اگر دوست دارید که نقاشی این خوردنی خوشمزه را یاد بگیرید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. تنها چیزی که برای کشیدن نقاشی بستنی نیاز دارید یک مدای، یک ورق کاغذ و تعدادی مداد رنگی است. شک نداشته باشید که از این آموزش هم مثل سایر آموزش های نقاشی سایت بساز و بفروش از جمله آموزش نقاشی اسب تک شاخ خوشتان خواهد آمد.

آموزش گام به گام نقاشی بستنی

کشیدن قیف بستنی

کار کشیدن بستنی را از قیف آن شروع می کنیم. به کمک دو خط مستقیم شکلی شبه عدد «7» بکشید. این دو خط قسمت پایینی قیف بستنی را مشخص می کند.

عکس نقاشی قیف بستنی

قسمت بالای قیف بستنی را به کمک یک خط منحنی به هم وصل کنید. دقیقا در بالای این خط منحنی یک خط به موازات خط اول بکشید و دو انتهای این دو خط منحنی موازی را به هم وصل کنید. حالا ساختار قیف بستنی شکل کاملتری پیدا خواهد کرد.

آموزش نقاشی بستنی لیوانی

برای کشیدن قسمت بالایی قیف، دو خط منحنی از دو طرف قیف بستنی به سمت بالا بکشید.

آموزش نقاشی بستنی اسکوپی

مشابه مرحله قبل دو انتهای خطوط را با استفاده از یک خط منحنی به هم وصل کنید و خط دیگری را به موازات خط قبلی بکشید و دو انتهای آنها را به هم وصل کنید تا لبه بالایی قیف تشکیل شود.

عکس قیف بستنی

کشیدن اسکوپ های بستنی

اولین اسکوپ بستنی را به کمک یک دایره بکشید. دقت داشته باشید که قسمت پایینی دایره در داخل قیف مخفی خواهد بود.

عکس آمزوش نقاشی کودکانه

دو اسکوپ دیگر بستنی را هم به همین ترتیب بکشید. در این دو اسکوپ هم قسمتی از دایره در زیر دایره دیگر یا قیف مخفی می ماند.

تکمیل نقاشی بستنی

در این مرحله از آموزش نقاشی بستنی به سراغ جزئیات قیف می رویم. همانطور که در آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی هم مشاهده کردید پرداختن به جزئیات می تواند نقاشی شما را زیباتر کند. بنابراین در قسمت بالایی قیف دو خط افقی رسم کنید. در قسمت پایینی قیف هم با استفاده از خطوط منحنی متقاطع، یک الگوی شطرنجی پیاده کنید.

آموزش نقاشی بستنی کودکانه

به سراغ قسمت بالایی نقاشی بستنی بروید. با استفاده از خطوط موج دار منحنی و نامنظم روی هر اسکوپ حالتی شبیه سس شکلاتی روی بستنی را پیدا کند.

آموزش نقاشی بستنی بامزه

برای تزئین روی بستنی از دایره ها و بیضی های کوچک استفاده کنید.

آموزش نقاشی بستنی آسان

چند خط کوتاه هم بر روی اسکوپ ها بکشید تا نقاشی شما حالت سه بعدی پیدا کند.

آموزش نقاشی بستنی فانتزی

 

رنگ کردن نقاشی بستنی

مشابه آموزش نقاشی گربه، آخرین مرحله مربوط به رنگ آمیزی نقاشی است.

عکس رنگ آمیزی نقاشی بستنی

شما می توانید به سلیقه خودتان نقاشی بستنی را رنگ کنید. مثلا می توانید یکی از اسکوپ ها را قهوه ای کنید تا شکلاتی به نظر بیاید. بستنی وانیلی سفید است، بستنی توت فرنگی صورتی و بستنی نعنا سبز است.

به همین راحتی شما می توانید یک نقاشی زیبا از بستنی را بکشید. اگر درباره این آموزش سوال یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ساختمش

نرگس محمودی نسب

آترینا فرجام

سلاله زهرا احمدی

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *