آموزش نقاشی گربه کودکانه به صورت مرحله به مرحله

عکس آموزش نقاشی گربه

آموزش نقاشی گربه با استفاده از الگو و به صورت مرحله به مرحله می تواند قدرت تخیل کودک را برای کسب مهارت نقاشی افزایش دهد.

عکس آموزش نقاشی گربه کودکانه

بساز و بفروش | نقاشی کن – کشیدن نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. کشیدن نقاشی حیوانات یکی از سوژه های همیشگی است. ما پیش از این آموزش نقاشی حیوانات مختلفی را به شما آموزش داده بودیم:

در این مطلب می خواهیم آموزش نقاشی گربه را در اختیار شما قرار دهیم.

وسایل لازم برای آموزش نقاشی گربه

  • مداد یا ماژیک
  • الگوی نقاشی گربه
  • کاغذ
  • مداد رنگی

آموزش نقاشی گربه به صورت مرحله به مرحله

نقاشی گربه را با کشیدن یک بیضی شروع کنید که شکل سر گربه را بوجود می آورد. به جای بیضی می توانید سر گربه را به شکل مربع یا حتی مثلث بکشید.

عکس بیضی

حالا با استفاده از 3 مثلث گوشها و بینی گربه را نقاشی کنید. اینجا هم می توانید به جای مثلث، بینی گربه را با بیضی یا دایره بکشید. شما می توانید از 60 الگوی نقاشی گربه کودکانه که در مقاله ای مجزا در اختیار شما گذاشته ایم انواع طرح های مربوط به نقاشی گربه را مشاهده کنید و الگو بگیرید.

عکس نقاشی سر گربه

حالا بیایید تا صورت نقاشی گربه را کامل کنیم! در داخل هر یک از گوش ها یک مثلث کوچکتر بکشید. چشم های گربه را با استفاده از دو نقطه دایره ای شکل رسم کنید و دهان گربه را با کشیدن یک خط مستقیم به سمت پایین شروع کنید. دهان با دو منحنی نیم دایره به سمت چپ و راست کامل می شود و با استفاده از یک نیم دایره در زیر دهان، زبان گربه کشیده می شود.

عکس نقاشی سر گربه

با چند خط مستقیم سبیل های گربه را بکشید. همچنین با دو خط منحنی در دو طرف قسمت پایینی سر کشیدن بدن گربه را شروع کنید.

عکس آموزش نقاشی گربه ساده

در این مرحله از آموزش نقاشی گربه به سراغ کشیدن پاهای گربه می رویم. پاهای جلویی را با دو خط منحنی U شکل بکشید. کشیدن پاهای عقبی گربه اختیاری است اما به نظر می رسد با کشیدن آنها نقاشی شما کاملتر خواهد شد.

عکس آموزش نقاشی گربه فانتزی

نقاشی گربه شما تقریبا تمام شده و فقط کمی از جزئیات آن مثل پنجه ها، دم و خط اتصال پایین شکم باقی مانده است.

عکس آموزش نقاشی گربه ملوس

حالا وقت آن رسیده که مداد رنگی هایتان را بردارید و نقاشی گربه را رنگ آمیزی کنید. ما در اینجا از رنگ نارنجی برای بدن گربه استفاده کرده ایم اما شما می توانید به سلیقه خودتان از رنگ های دیگر استفاده کنید.

عکس آموزش نقاشی گربه برای کودکان

امیدواریم که از آموزش نقاشی گربه خوشتان آمده باشد. اگر در این زمینه سوال یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *