آموزش ساخت کاردستی ببر نمدی

عکس کاردستی ببر نمدی

آموزش ساخت کاردستی ببر نمدی به شما کمک می کند تا با چند تکه نمد رنگی یک کاردستی زیبا درست کنید. الگوی این کاردستی نمدی بسیار ساده است و نیازی به کپی کردن الگو ندارد.

عکس کاردستی ببر نمدی

آموزش ساخت کاردستی ببر نمدی

اگر به دنبال ساخت یک کاردستی ساده با استفاده از نمدهای رنگی هستید ما به شما ساخت کاردستی نمدی ببر را پیشنهاد می دهیم. این آموزش از سایت مامان ماهر هنرمند بازگردانی شده است.

وسایل لازم برای ساخت این کاردستی

  • نمد نارنجی رنگ و سیاه رنگ
  • سی دی
  • قیچی
  • چسب مایع
  • چشم دکمه ای یا چشم متحرک

آموزش گام به گام ساخت کاردستی ببر نمدی

ابتدا الگو را بکشید یا پرینت کنید و سپس هر کدام از قطعات آن را برش دهید. شما می توانید قطعات الگو را خودتان رسم کنید چون کار سختی نیست.

انتخاب رنگ قطعات مختلف کاردستی به این ترتیب است: سر نارنجی، راه راه های بدن سیاه، بینی و گوش ها سیاه.

عکس الگوی ببر نمدی

دایره نمدی مربوط به صورت ببر نمدی را برش دهید و بچسبانید. گوش ها را به پشت آن اضافه کنید. شما می توانید برای اینکه صورت ببر ثبات بیشتری داشته باشد یک سی دی بی استفاده را به پشت آن بچسبانید.

در این مرحله از ساخت کاردستی ببر نمدی باید بینی، راه راه های بدن و سیبیل ها را بچسبانید. در نهایت چشم ها را تا کار ساخت این کاردستی زیبا و ساده تمام شود.

عکس عروسک نمدی ببر

به این ترتیب کاردستی ببر نمدی به انتها می رسد و شما می توانید با ساخت بقیه عروسک های نمدی (گاو نمدی، موش نمدی، خوک نمدی و…) مجموعه حیوانات نمدی خودتان را کامل کنید.

عکس عروسک نمدی ببر

امیدواریم که این آموزش مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته باشد و فرصت داشته باشید تا آن را بسازید. خیلی خوشحال می شویم که با نظرات خودتان ما را در پیشبرد اهدافمان کمک کنید.

5/5 (1 نظر)

3 دیدگاه برای “آموزش ساخت کاردستی ببر نمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *