آموزش ساخت جعبه کادویی ساده در چند دقیقه

عکس آموزش ساخت جعبه کادویی ساده

کاردستی با کاغذ – آموزش ساخت جعبه کادویی ساده برای ساخت جعبه هدیه در کمترین زمان است. الگوهای ساخت جعبه کادویی ساده بسیار فراوان و قابل پرینت گرفتن است.

بساز و بفروش (B&B) | بساز – برای هر کدام از ما پیش می آید که بخواهیم به یکی از عزیزانمان کادو بدهیم. گرفتن کادو یک هنر است و ساخت جعبه کادویی ساده یک هنر دیگر. ما در این مقاله الگوهای متنوعی را برای ساخت جعبه کادویی به شما ارائه می دهیم.

آموزش ساخت جعبه کادویی ساده

وسایل لازم

  • الگو
  • پرینتر
  • کاغذ
  • مقوا
  • کاغذ رنگی
  • قیچی
  • چسب مایع یا نواری

مراحل ساخت جعبه کادویی ساده

الگوی جعبه کادویی ساده را بر روی کاغذ مناسب پرینت بگیرید.

الگو را از بیرون خطوط تیره بچینید.

با توجه به این که جعبه کادویی باید از جنس محکمی ساخته شده باشد باید الگو را بر روی مقوا پیاده کنید و آن را بسازید. مقوایی که برای این کار استفاده می کنید باید طرح مناسبی داشته باشد در غیر اینصورت باید بعد از اتمام پیاده سازی الگو روی آن را با کاغذ رنگی طرح دار تزئین کنید.

الگوی چیده شده را بر روی مقوای مورد نظرتان قرار دهید و با استفاده از مداد آن را روی مقوا پیاده کنید. البته شما می توانید قبل از این که دور الگو را بچینید آن را بر روی مقوا قرار دهید و با استفاده از برگه کاربن طرح را روی مقوا پیاده کنید.

وقتی که الگو را روی مقوا پیاده کردید مجدداً آن را از بیرون خطوط تیره بچینید.

عکس برش الگوی جعبه کادویی ساده

خطوط نقطه چین الگو را تا کنید.

لبه های سطح زیری قسمت جانبی جعبه کادویی ساده را به سمت داخل تا کرده و چسب بزنید به طوری که دیده نشود.

لبه های بالایی جعبه را نباید چسب بزنید.

تغییر سایز جعبه کادویی ساده

اگر قصد دارید که جعبه کادویی را در سایزهای دیگری تهیه کنید باید بتوانید درک صحیحی از الگو داشته باشید و قبل از پرینت گرفتن تکلیف سایز جعبه تان را مشخص کنید. الگویی که در این آموزش قرار داده شده طول هر ضلعش برابر 6 سانتیمتر است. بنابراین شما با استفاده از آن می توانید یک جعبه کادویی ساده با اضلاع 6 سانتیمتر داشته باشید.

حالا اگر دوست داشتید که جعبه کادویی شما 9 سانتیمتری بشود باید الگو را با ضریب 1.5 برابر پرینت بگیرید. یا اگر خواستید جعبه کادویی شما 12 سانتیمتری باشد باید پرینت شما دو برابر الگو باشد.

فیلم آموزش ساخت جعبه کادویی ساده

در ویدئوی زیر آموزش ساخت جعبه کادویی ساده به یک روش دیگر به شما آموزش داده شده است:

 

مدل های الگوی جعبه کادویی ساده

برای این که سلیقه های مختلف را بتوانیم راضی نگه داریم چند الگوی جعبه کادویی ساده را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید بر اساس سلیقه تان هر کدام از آن ها را انتخاب کنید:

عکس الگوی جعبه مقوایی


عکس الگو


عکس الگوی جعبه هدیه


عکس الگوی جعبه ساده


عکس الگوی مکعب ساده


عکس الگوی جعبه هدیه مکعبی


عکس الگوی جعبه کادویی ساده


عکس الگوی معکب



ساخت این جعبه ها بسیار آسان است و تنها نکته ای که باید به آن توجه شود رعایت سایز جعبه و ظرافت و دقت در مرحله چیدن اطراف الگو است. یکی دیگر از ایده های پرطرفدار برای این کار ساخت جعبه کادو بدون استفاده از چسب است که می تواند کار شما را بسیار آسانتر کند.

اگر فرصت ساخت این جعبه ها را ندارید می توانید از طریق گزینه «سفارش ساخت کالا» الگوی مورد نظرتان را در اختیار هنرمندان سایت بساز و بفروش قرار دهید تا آن را در کمترین فرصت و با بالاترین کیفیت برای شما آماده کنند.

اگر سوال یا نظری درباره آموزش ساخت جعبه کادویی ساده دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

لطفا جعبه کادوهایی را که می سازید با هشتگ (_besazobefrosh#) با ما به اشتراک بگذارید تا با دیدن آن ها انرژی بگیریم.

سایت بساز و بفروش حامی مشاغل خانگی و هنرهای دستی ایران است. شما می توانید از هر یک از مقاله های آموزشی ما به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید تا با پشتیبانی های رایگان ما برای خودتان مشتری جذب کنید. همین الان دست به کار شوید و با ساخت این جعبه های ساده و ثبت فروشگاه در سایت ما جذب مشتری را شروع کنید.

1/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *