آموزش ساخت گل نمدی – گل سینه نمدی

عکس آموزش ساخت گل نمدی

آموزش ساخت گل نمدی به مواد اولیه کمی نیاز دارد و با کمی نمد و چسب و مقداری خلاقیت می توانید گل های نمدی زیبایی را درست کنید.

عکس آموزش ساخت گل نمدی

بساز و بفروش (B&B) | بساز – اگر عاشق ساخت گل های مصنوعی هستید و دوست می دارید که از این گل های دست ساز در جاهای مختلف استفاده کنید پارچه های نمدی گزینه خوبی برای شماست تا از آن به عنوان ماده اولیه استفاده کنید. پارچه نمدی در اثر گذر زمان سائیده نمی شود و می توانید گل های نمدی ساخته شده را برای مدت طولانی داشته باشید. به طور کلی با نمد خیلی چیزها می توان درست کرد. از ساخت کاردستی نمدی گرفته تا عروسک نمدی یا حتی قاب عکس نمدی، کیف لوازم آرایش نمدی و جامدادی نمدی که خیلی هم پرطرفدار است.

وسایل لازم برای ساخت گل نمدی

  • نمد
  • قیچی
  • سنجاق قفلی
  • چسب
  • مقوای
  • سوزن
  • نخ خیاطی

آموزش ساخت گل نمدی

یک تکه نمد به عرض 4 سانتیمتر بچینید. طول آن مهم نیست که دقیقا چه اندازه ای باشد و به میزان بزرگی گل نمدی شما بستگی دارد.

نمد را از وسط به صورت طولی تا کنید و محل تا شدن را با چسب بچسبانید به طوری که فقط لبه های آن کاملا بچسبد.

عکس نوار نمدی

قسمت تا خورده نمد را به وسیله قیچی برش های کوچک بزنید.

ساخت گل نمدی کوچک

حالا موقع آن است که خلاقیت به خرج بدهید و با برش های کوچک و بزرگ گل های نمدی متنوعی درست کنید. حتی با کم و زیاد کردن تعداد برش بر روی نمد می توانید ظاهر گل را تغییر دهید. همه این گلهایی را که در زیر می بینید به کمک همین تغییرات کوچک درست شده است.

ساخت گل نمدی اسان

شما می توانید با اضافه کردن یک نوار نمدی به نوار قبلی اندازه گل نمدی تان را تا دو برابر افزایش دهید.

عکس گل نمدی بزرگ

اگر برش ها را به صورت مورب بر روی نمد بزنید می توانید شکل دیگری از گل نمدی را درست کنید. کافیست که موقع پیچانیدن نمد به دور خودش کمی به صورت مورب پیش بروید تا باز هم شکل متنوعی به دست بیاید.

ساخت گل نمدی اموزش

برای ساخت گل نمدی نوار نمدی را یک دور به دور خودش بپیچانید و آن را با چسب فیکس کنید. وقتی که چسب آن خشک شد یک دور دیگر نوار را به دور خودش بپیچانید.

عکس پیچانیدن نوار نمدی

به همین ترتیب پیش بروید تا گل نمدی درست شود.

با مقوا یک مربع به ابعاد 4 در 4 سانتیمتر درست کنید. یک مربع بزرگتر با نمد درست کنید. مربع مقوایی را داخل این تکه نمد بچسبانید. قبل از چسبانیدن نمد، گوشه های آن را بچینید تا راحت تر بتوانید آن را تا کنید.

عکس تکه نمد

برای زیباتر شدن گل نمدی می توانید کمی جزئیات به آن اضافه کنید. مثلا چند برگ نمدی بچینید و دور آن را با نخ خیاطی و با دست بدوزید.

عکس ساخت برگ با نمد

گل های نمدی را به مربع مقوایی که با نمد پوشانده اید بچسبانید. گل ها را به سمتی بچسبانید که مقوا پیداست تا روی آن را بپوشاند.

عکس ساخت گل نمدی بزرگ

یک سنجاق قفلی به پشت مقوا بچسبانید و روی آن را با تکه ای نمد بچسبانید تا کاملا در محل خودش فیکس شود.

عکس چسباندن سنجاق قفلی به گل سینه

گل نمدی را به پیراهن، کیف پارچه ای، کیف پول، روسری، شال و… نصب کنید.

عکس گل نمدی روی کیف

امیدواریم که از این مطلب برای ساخت گل سینه های زیبا استفاده کنید. اگر سوال یا نظری درباره آموزش ساخت گل نمدی داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

5/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *