آموزش نقاشی عید نوروز برای کودکان

عکس آموزش نقاشی عید نوروز

آموزش نقاشی عید نوروز یک کاردستی زیبا و آسان برای کودکان است. در این مطلب می توانید با موضوع عید نوروز یک نقاشی زیبا بکشید.

برای کشیدن نقاشی عید نوروز می توانید موضوع های مختلفی را انتخاب کنید. مثلا اینکه یک سفره هفت سین زیبا بکشید که در مطالب قبلی آن را به شما آموزش داده ایم. یا اینکه مواردی مثل عمو نوروز، حاجی فیروز و… را برای کشیدن نقاشی عید نوروز انتخاب کنید. در این مطلب چند نمونه نقاشی عید نوروز در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با الگو گرفتن از آنها یک نقاشی زیبا بکشید.

آموزش نقاشی عید نوروز

نقاشی عمو نوروز

در این چند نمونه می توانید نقاشی عمو نوروز را ببینید. عمو نوروز یکی از افسانه های مربوط به عید نوروز است که با آمدنش ننه سرما می رود و فصل بهار شروع می شود:

عکس آموزش نقاشی عید نوروز

عکس آموزش نقاشی نوروز

نقاشی حاجی فیروز

حاجی فیروز یکی دیگر از نشانه های نوروز است که لباس قرمز و چهره ای سیاه رنگ دارد و در خیابان ها و کوچه ها آهنگ های شاد می خواند:

عکس حاجی فیروز

عکس آموزش نقاشی نوروز

نقاشی حاجی فیروز

نقاشی سفره هفت سین

یکی از اصلی ترین قسمت های عید نوروز پهن کردن سفره هفت سین است که شامل سیر، سرکه، سمنو، سیب، سنجد، سبزه و سماق است که در کنار آینه و قرآن و ماهی قرمز است. این نقاشی می تواند با رنگ های متنوعی که دارد انتخاب مناسبی برای نقاشی باشد:

عکس نقاشی عید نوروز

عکس عید نوروز

فیلم آموزش نقاشی عید نوروز

در این فیلم می توانید مرحله به مرحله نقاشی عید نوروز با موضوع حاجی فیروز را ببینید:

امیدواریم که این مطلب مورد استفاده شما قرار بگیرد. یادتان نرود نقاشی عید نوروز را که کشیدید حتما از طریق گزینه “ساختمش” برای ما ارسال کنید تا در انتهای همین مطلب منتشرش کنیم. همچنین می توانید از طریق بخش نظرات نظر خودتان را درباره این مطلب با ما در میان بگذارید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *