خشک کردن لاک ناخن در کمتر از 5 دقیقه

عکس خشک کردن لاک ناخن

ترفندهای زیبایی – خشک کردن لاک ناخن همیشه زمانبر است. برای خشک کردن لاک ناخن در کمتر از پنج دقیقه راه هایی مثل استفاده از آب خنک، سشوار و… وجود دارد.

بساز و بفروش | بدان – خشک شدن لاک ناخن یکی از پروسه های آرایشی خانم هاست که زمان زیادی می گیرد و نیاز به صبر و حوصله دارد اما بعضی وقت ها پیش می آید که عجله دارید و نمی توانید به لاک ناخن اجازه بدهید تا سر فرصت خشک شود. در این مقاله 6 راه آسان را برای خشک کردن لاک ناخن در کمتر از 5 دقیقه به شما یاد می دهیم.

عکس خشک کردن لاک ناخن

چکار کنیم لاک ناخن زودتر خشک بشود؟

1- خشک کردن لاک ناخن با آب سرد

برای خشک شدن سریع لاک ناخن بهتر است پس از لاک زدن انگشتان خود را به مدت پنج دقیقه درون مخلوطی از آب و یخ قرار دهید. اگر زمانی که دستتان را از آب خارج می کنید قطرات آب روی لاک مانده باشد نشان دهنده آن است که لاک شما خشک شده است. به جای این کار می توانید دستتان را برای چند دقیقه داخل فضای فریزر نگه دارید.

عکس قرار دادن ناخن لاک زده در آب سرد2- لاک زدن با لایه های نازک

به جای این که لاک ناخن را به صورت یک لایه ضخیم استفاده کنید بهتر است ابتدا یک لایه نازک از لاک را بر روی ناخن خود بزنید و وقتی به آخرین ناخن می رسید این لایه خشک شده و دوباره این کار را تکرار کنید با این روش در مجموع  زمان بسیار کمتری برای خشک شدن لاک ناخن لازم است.

3- باد خنک سشوار

اگر سشوار شما درجه سرد کننده دارد می توانید از آن برای خشک شدن سریع لاک ناخن استفاده کنید. یادتان باشد اگر سشوار را روی حالت گرم گذاشته باشید تاثیر معکوس دارد و لاک ناخنتان را شل می کند.

عکس سشوار گرفتن به لاک ناخن4- با اسپری روغن

مالیدن کمی روغن روی لاک ناخن می تواند به خشک کردن آن کمک کند. البته این کار باید به روش اسپری و پاشیدن روغن روی سطح ناخن انجام شود.

عکس اسپری روغن روی لاک ناخن5- استفاده از پمپ هوای کوچک

شما می توانید با استفاده از پمپ های هوای کوچکی که برای گردگیری و تمیز کردن قسمت هایی مثل بین دکمه های کیبرد استفاده می شود برای خشک کردن سریع لاک ناخن استفاده کنید. برای این کار باید مواظب باشید که هوا را از فاصله نزدیک به لاک ندمید چون فرم اصلی لاک ناخن شما را تغییر می دهد. اگر از این پمپ ها در دسترستان نیست می توانید از اسپری هایی که تازه تمام شده اند و هنوز مقداری هوای سرد داخل آن ها وجود دارد برای خشک کردن سریع لاک ناخن استفاده کنید.

6- استفاده از برق ناخن

از برق ناخن بر روی لاک استفاده کنید تا هم مدت زمان خشک شدن لاک کاهش پیدا کند و هم به ماندگاری لاک ناخن شما کمک کند.

فیلم آموزش خشک شدن سریع لاک ناخن

در ویدئوی زیر چند روش برای خشک ششدن سریع لاک ناخن به شما نشان داده شده است:

 

  • امیدواریم که از این ترفندهای استفاده کافی را ببرید. اگر سوالی درباره این مقاله دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *