محافظت از کابل شارژر

عکس محافظت از شارژر

ترفند دیجیتال – محافظت از کابل شارژر یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید از عهده آن بر بیاییم. برای محافظت از کابل شارژر می توانید از یک فنر استفاده کنید.

بساز و بفروش (B&B) |محافظت کن – کابل شارژر یکی از وسایل پر استفاده در طول ساعات روز است. با این که می دانیم نباید در زمان شارژ گوشی موبایل از آن استفاده کنیم اما وابستگی و دلبستگی ما به دنیای دیجیتال به قدری است که این خطر را به جان می خریم و همزمان با شارژ شدن گوشی کارهای دنیای مجازی مان را پیش می بریم.

همین مساله باعث می شود تا محل اتصال کابل شارژر به سوکت آن دچار زدگی شود و بعد از مدتی دیگر قادر به شارژ کردن گوشی نباشد. در این مطلب خیلی کوتاه سعی داریم یک روش کاربردی و ساده را برای افزایش طول عمر کابل شارژر به شما آموزش بدهیم. در این روش شما می توانید با استفاده از یک فنر کوچک که در انواع خودکارهای فشاری وجود دارد عمر کابل شارژرتان را چندین برابر کنید.

محافظت از کابل شارژر به کمک فنر

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که زود به زود سیم شارژر موبایلتان دچار زدگی می شود و مجبورید که آن را عوض کنید پیشنهاد می کنم کلیپ زیر را ببینید تا این مشکلتان به کمک یک فنر ساده حل شود:

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *