آموزش ساخت کاردستی ببر با کاغذ

عکس کاردستی ببر با کاغذ

کاردستی ببر با کاغذ آموزشی است که به شما این امکان را می دهد تا با کاغذ رنگی یک کاردستی زیبا از یک ببر برای سرگرمی فرزندتان درست کنید.

عکس کاردستی ببر با کاغذ

ساخت کاردستی ببر کاغذی

ساخت این کاردستی اصلا کار سختی نیست و اصلا زمان زیادی برای ساختش نیاز ندارد. همانطور که پیش از این هم ساخت ساک کادو با مقوای رنگی را در مجله هنری یاد گرفته بودید با این آموزش هم می توانید یک پاکت خرید به شکل ببر درست کنید. این آموزش از سایت مامان ماهر هنرمند بازگردانی شده است.

وسایل لازم:

  • پاکت کاغذی
  • کاغذ رنگی صورتی، نارنجی، سیاه و سفید
  • قیچی
  • چسب ماتیکی
  • لاک غلط گیر (اختیاری)
  • ماژیک سیاه (اختیاری)
  • الگوی ببر کاغذی

مراحل ساخت کاردستی ببر کاغذی

اگر یک پاکت کاغذی دارید حتما این کاردستی بامزه را درست کنید! به کمک این کاردستی می توانید یک پاکت خرید زیبا برای فرزندتان درست کنید.

الگوی ببر کاغذی را با توجه به اندازه ای که پاکت کاغذی شما دارد بکشید.

عکس الگوی کاردستی ببر

قطعات الگو را با استفاده از کاغذهای رنگی برش بدهید.

قطعه مربوط به سر ببر کاغذی را با چسب ماتیکی به بالای کیسه کاغذی قهوه ای بچسبانید.

آموزش ساخت کاردستی با کاغذ

بعد از آن تکه مربوط به بدن ببر را به قسمت پایین پاکت بچسبانید.

قطعات مربوط به دهان ببر را با کاغذ سفید رنگ برش دهید و بعد از چسباندن چشمهای سیاه رنگ بچسبانید. البته میتوانید با استفاده از لاک غلط گیر دو دایره سفید کوچک در چشمان ببر بکشید.

عکس کاردستی کاغذی

گوش های کاغذی ببر را به گوشه های بالای صورت ببربچسبانید. گوش های داخلی که به رنگ صورتی است را به وسط گوش های بیرونی بچسبانید.

عکس کاردستی کاغذی

نوارهای مثلثی را با کاغذهای سیاه رنگ برش دهید و آنها را در اطراف بالا و هر دو طرف سر ببر بچسبانید. اگر کاغذهای اضافه داشتید می توانید از آنها برای طراحی نوارهای روی بدن ببر استفاده کنید.

عکس ببر کاغذی

اگر این کاردستی ببر را با فرزند کوچکتان درست می کنید و می خواهید از روش آسانتری آن را درست کنید می توانید از یک ماژیک سیاه برای کشیدن موارهای روی بدن ببر استفاده کنید.

در آخرین مرحله باید بیضی سفید رنگ وسط شکم ببر را به مرکز شکم ببر بچسبانید. نوارهای مثلثی که برش داده اید را به دو طرف شکم ببر بچسبانید.

عکس کاردستی ببر کاغذی

حالا شما صاحب یک پاکت خرید کاغذی زیبا هستید. اگر همچنان مقداری کاغذ رنگی براتان باقی مانده می توانید با استفاده از آنها جعبه کادویی ساده درست کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *