آموزش ساخت استیکر واتساپ به صورت گام به گام

عکس آموزش ساخت استیکر واتساپ

آموزش ساخت استیکر واتساپ به شما این امکان را می دهد تا با عکس های دلخواهتان برای اپلیکیشن واتساپ استیکرهای زیبا درست کنید.

عکس آموزش ساخت استیکر واتساپ

بساز و بفروش (B&B) | طراحی کن – ساخت استیکر در واتساپ قابلیتی است که از سال 2018 به این پیام رسان محبوب اضافه شده است. در حال حاضر پیام رسان واتساپ برای قرار دادن استیکر در گفتگوها پکیج های محدودی دارد که به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده می شود. با این حال شما می توانید خودتان دست به کار بشوید و با هر طرحی که دوست دارید استیکر برای واتساپ درست کنید.

اپلیکیشنی که برای این کار به شما معرفی می کنیم Sticker Maker نام دارد و می توانید به راحتی آن را برای سیستم های اندروید و ios دانلود کنید.

آموزش ساخت استیکر واتساپ

اپلیکیشن Sticky Maker را دانلود کنید.

وارد اپلیکیشن شوید و روی گزینه Create a new stickerpack! بزنید.

یک نام برای پکیج استیکر خودتان قرار بدهید. همچنین نام طراح پکیج را هم اضافه کنید. دقت کنید که این نام ها حداقل باید از پنج کاراکتر درست شده باشد.

بر روی پکیج ساخته شده بزنید تا وارد پکیج شوید. همانطور که می بینید این پکیج برای 30 استیکر جای خالی دارد. همچنین محلی به نام Tray Icon دارد که عکس اصلی فولدر پکیج را نمایش می دهد.

بر روی یکی از جاهای خالی بزنید تا ساخت استیکر برای واتساپ را شروع کنید.

در اولین گام باید برای استیکر خودتان یک عکس انتخاب کنید. این عکس می تواند از گالری انتخاب شود یا همان لحظه عکس بگیرید یا از یک فایل برداشته شود.

بعد از انتخاب عکس مورد نظر برای استیکر شما باید آن را ویرایش کنید. این ویرایش شامل دوربر کردن عکس یا در صورت نیاز چرخاندن آن است.

عکس اموزش ساختن استیکر برای واتساپ

وقتی که ویرایش عکس تمام شد به مرحله اضافه کردن متن می رسید. شما می توانید عبارت مورد نظرتان را بنویسید و افکت های محدودی که اپلیکیشن استیکر ساز دارد را روی آن پیاده کنید.

حالا می توانید استیکر ساخته شده را ذخیره کنید.

عکس اموزش ساخت استیکر برای واتساپ

برای این که بتوانید استیکرهای خودتان را وارد واتساپ کنید باید حداقل 3 استیکر در پکیج طراحی کنید و حتما یک تصویر برای Tray Icon تعریف کرده باشید. در این صورت گزینه Add To Whatsapp برای شما نمایش داده می شود و می توانید پکیج استیکر را به واتساپ گوشی خودتان اضافه کنید.

حالا می توانید وارد پیام رسان واتساپ شوید و بر روی عکس ایموجی بزنید و به قسمت استیکرها بروید.

در این قسمت وقتی بر روی علامت + بزنید استیکرهای قابل دانلود و استیکرهای اختصاصی شما (My Sticker) نمایش داده می شود و همانطور که خواهید دید پکیج جدید استیکر شما هم به این قسمت افزوده شده است.

برای حذف کردن استیکر از واتساپ می توانید از طریق اپلیکیشن واتساپ وارد پکیج شوید و گزینه Delete را بزنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور می توانیم از فونتهای فارسی مختلف در استیکرهای ساخته شده استفاده کنیم. با توجه به این که برای برنامه های استیکر ساز تمهیدات خاصی برای فونت های فارسی در نظر گرفته نشده ما برای شما یک راهکار داریم: شما می توانید استیکر مورد نظرتان را در برنامه های طراحی عکس مثل متن نگار با عکس و فونت مورد نظرتان طراحی کنید و آن را به عنوان یک عکس در گالری گوشی ذخیره کنید. وقتی که وارد برنامه استیکر ساز برای واتساپ شدید این عکس را انتخاب کنید و به عنوان یک استیکر از آن استفاده کنید.

فیلم آموزش ساخت استیکر واتساپ

اگر همچنان با ساخت استیکر در واتساپ مشکل دارید ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

 

امیدواریم که این آموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. اگر درباره ساخت استیکر واتساپ سوال یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *