برنزر چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

عکس برنزر و کاربرد برنزر در ارایش

برنزر یا پودر برنزر یکی از لوازم آرایشی است که جدیداً مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. از پودر برنزر برای برنزه کردن رنگ پوست صورت استفاده می شود.

عکس برنزر و کاربرد برنزر در ارایش

بساز و بفروش (B&B) | آرایش کن – متخصصان پوست توصیه می کنند موقعی که در معرض نور خورشید قرار می گیرید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید اما همه ما می دانیم که کره های ضد آفتاب ظاهری بی روح به پوست صورت می دهند. برای این که پوست صورتتان در هیچ حالتی شادابی خودش را از دست ندهد پودر برنزر می تواند راهگشا باشد. برنزرها می توانند کمک بسیاری به حل این مشکل کنند اما به شرطی که به درستی از آنها استفاده کنیم. در این مقاله می خواهیم شما را با برنزرها و نحوه استفاده از آن ها آشنا کنیم.

برنزر چیست؟

چند وقتی می شود که پوست های برنزه به یک ترند برای لوازم آرایشی تبدیل شده است و همچنان هم طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. رنگ برنزه، پوست را گرمتر نشان می دهد و باعث می شود که زیبایی صورت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

عکس قیمت برنزر

بعضی ها به طور طبیعی پوستشان برنزه است اما خیلی از خانم ها که پوست برنزه ای ندارند هم دوست دارند که به جمعیت پوست برنزه ها بپیوندند. برای برنزه کردن پوست راه های مختلفی وجود دارد؛ راه هایی مثل حمام آفتاب، استفاده از دستگاه های مختلف و… ولی ساده ترین روش برای برنزه کردن پوست، استفاده از پودر برنزر است. این پودرها به شما کمک می کند تا به راحتی به پوست خود رنگ جذابی بدهید و آن را برنزه کنید.

کاربرد برنزر در ارایش

پودر برنزر مانند کرم پودر های دیگر بسته بندی می شوند و تقریباً نحوه استفاده مشابهی دارند. برنزرها پودرهایی هستند که با یک برس بر روی پوست پخش می شوند و می توانند به پوست شما زیبایی بیشتری ببخشند و آن را درخشان تر جلوه دهند به طوری که پوست تان سالمتر به نظر برسد. بنابراین اگر دوست دارید که پوستی شفاف داشته باشید این ها دلایلی است که شما را مجاب می کند تا پودر برنزر را به محتویات کیف لوازم آرایشی خودتان اضافه کنید. لوازمی که برای استفاده از برنزر نیاز دارید شامل یک برس مناسب و پودر برنز است که البته نباید در تمیز کردن برس آرایشی پس از هر بار استفاده کوتاهی کنید.

عکس کاربرد برنزر

روش صحیح استفاده از برنزر

پودر های برنزر دارای کدهای رنگی و درجات مختلف هستند. برای انتخاب یک برنزر متناسب با رنگ پوست تان، باید برنزری را انتخاب کنید که حداکثر ۱ یا ۲ دو درجه از پوست شما تیره تر باشد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از برنزر در یک نوبت، نه تنها پوست شما را زیباتر نمی کند، بلکه از زیبایی شما می کاهد زیرا اگر پودر برنزی استفاده کنید که رنگ آن از رنگ طبیعی پوست صورت شما خیلی تیره تر باشد، آرایش صورت تان غیرطبیعی به نظر خواهد رسید.

عکس آرایش کردن

کاربرد برنزر بر روی صورت

نقاطی از صورت را که باید با پودر برنزر به برنزه کردن آن بپردازید عبارتند از:

  • استخوان گونه
  • قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی
  • خط روی بینی

عکس پودر برنزر

چطور پودر برنزر بزنیم؟

برس آغشته به برنزر را روی قسمت هایی از صورت بمالید. در هنگام استفاده از برس در نظر داشته باشید که با حرکت نیم دایره برس را روی صورت خود بزنید تا پودر به خوبی روی صورت پخش شود.

برس را با زاویه ۴۵ درجه بگیرید و روی برجستگی گونه ها بزنید تا پودر، کاملاً پخش شود. در این کار زیاده روی نکنید و ابتدا با مقدار خیلی کمی از پودر شروع کنید تا آرایش شما طبیعی تر شود.

یکی از نواحی که باید برنزه شود، خط بینی است. اما باید مراقب باشید تا مقدار کمی از پودر را برای این ناحیه از صورت استفاده کنید؛ استفاده بیش از حد برنزر در این قسمت می تواند کمی زننده باشد.

عکس میکاپ صورت

برنزر مناسب برای هر پوست

اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که یک پودر برنزر با تناژ رنگی طلایی و قهوه ای استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر تناژ رنگ پوست شما سرد و یا خنثی است، بهتر است از برنزری استفاده کنید که رنگ آن بیشتر از دو درجه از رنگ طبیعی پوست صورت خودتان تیره تر نباشد. اگر هم تناژ رنگ پوست شما زرد است، بهتر است که از یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی استفاده کنید که رنگ زمینه آن قهوه ای روشن باشد.

تفاوت برنزر و کانتور

این دو محصول آرایشی شبیه یکدیگر هستند و تنها تفاوت در نوع استفاده از آنهاست. کانتور را برای ایجاد سایه روی صورت استفاده می کنند تا صورت را لاغرتر، گونه ها را برجسته تر، بینی را باریک تر و لب ها را پر تر نشان بدهد ولی برنزرها همانطور که اشاره کردیم باعث گرمتر شدن رنگ پوست صورت می شوند.

تفاوت برنزر با رژ گونه

رژ گونه کامل کننده آرایش صورت با برنزر است. شما بعد از این که پودر برنزر را به صورتتان زدید به کمک رژ گونه ظاهر آرایش خودتان را طبیعی تر خواهید کرد.

تفاوت برنزر و هایلایتر

هایلایتر برای هایلایت کردن بخش هایی از صورت به کار می رود و با ایجاد درخشندگی در پوست شما می تواند میکاپ شما را تکمیل کند.

عکس پودر برنزر

این هم از معرفی پودر برنزر؛ سعی کردیم چیز ناگفته ای باقی نمانده باشد اما اگر باز هم سوال یا نظری در این باره دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *