جدیدترین ترفندهای آرایش لب

عکس آرایش لب

ترفندها – زیبایی لب از جمله مهمترین مراحل آرایش کردن است چرا که بار اصلی هر لبخند بر روی لب های شماست! آرایش لب می تواند با مشکلات فراوانی مواجه شود.

بسازوبفروش | آرایش کن – هیچ چیز مثل تجربه خانم های خوش سلیقه نمی تواند در آرایش کردن و زیبایی به داد شما برسد. نکته های این مقاله تعدادی از ترفندهای زیبایی در آرایش لب ذکر شده است که خانم سپیده رحیمی برای ما ارسال کرده اند و مطمئن هستیم که از خواندن این ترفندها لذت می برید و از آن ها استفاده خواهید کرد.

3 ترفند آرایش لب

1- رنگ رژ لب با ماندگاری بالا

عکس نیم رخ صورت دختر

برای این که رنگ رژ لب (Lipstick) با ماندگاری بالا تهیه کنید ابتدا نصف استکان آب گرم را با یک قاشق غذاخوری ژلاتین و چند قطره رنگ خوراکی دلخواه مخلوط کنید.

سپس با قلم مو مخلوط را به لب خود بمالید و اجازه بدهید تا خشک شود و آن را جدا کنید.

به این ترتیب لب های شما صاحب رژ لب خوشرنگی می شود که تا مدت زیادی حتی با برخورد به اشیاء دیگر آرایش لب شما پاک نمی شود.

2- برق لب طبیعی بسازید

عکس آرایش لب

یک آب نبات با طعم دلخواه را درون یک کیسه قرار داده و با چکش آن را بکوبید تا کاملا پودر شود.

سپس مقداری وازلین به آن اضافه کرده و به روش بن ماری (ذوب کردن مخلوط با استفاده از بخار آب) یا درون ماکرویو مخلوط را ذوب کنید.

مایع به دست آمده را درون ظرف رژ لب بریزید و اجازه دهید تا خشک شود و از آن به عنوان برق لب (Lip gloss) در آرایش لب خودتان استفاده کنید.

3- حذف پوست مرده لب

عکس مسواک زدن به لی

پوست مرده لب همیشه از مشکلات خانم ها بوده است برای این که این پوست های مرده ظاهر رژ لب را خیلی زشت جلوه می دهد.

برای از بین بردن پوست مرده لب کافیست وقتی که قبل از آرایش کردن مسواک می زنید کمی مسواک تمیز و خیس خود را روی لب هایتان بکشید تا پوست های مرده لب از بین بروند.

 

  • شما هم اگر در زمینه زیبایی و آرایش لب تجربه ها و ترفندهایی دارید که احساس می کنید می تواند برای دیگران جالب باشد در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

 

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *