الگوی معرق کاری برج ایفل

عکس الگوی معرق برج ایفل

معرق کاری – الگوی معرق کاری برج ایفل یکی از جذاب ترین الگوها برای معرق کاری با چوب است. الگوی برج ایفل مناسب برای دکوراسیون منزل و محل کار شماست.

بساز و بفروش (B&B) | سر هم کن – معرق کاری با چوب یکی از شاخه های هنری پر طرفدار است که با ظرافتی که در قطعات آن وجود دارد می تواند شکل و شمایل دکوراسیون محل زندگی و کار شما را متحول کند. یکی از الگوهای پرطرفدار برای معرق کاری با چوب پیاده سازی برج ایفل است. همانطور که می دانید رشته هنری معرق زیرشاخه های فراوانی دارد. یکی از این زیرشاخه ها معرق کاشی است که وسایل مورد نیاز معرق کاشی با معرق روی چوب تفاوت دارد. در معرق روی چوب شما از اره مویی استفاده می کنید که اصلی ترین وسیله برای پیاده سازی طرح به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم تا الگویی از برج ایفل را برای معرق کاری در اختیار شما قرار بدهیم. پس دست به کار بشوید و این الگوی زیبا را درست کنید.

الگوی معرق کاری برج ایفل – ساده

این الگو از قطعات ساده ای درست شده و با توجه به این که پیچیدگی چندانی ندارد می تواید آن را به راحتی پیاده سازی و تهیه کنید.

عکس الگوی معرق کاری برج ایفل

الگوی معرق کاری برج ایفل – حرفه ای

اگر در زمینه معرق کاری با چوب مهارت دارید و به دنبال الگوهای پیچیده تری از برج ایفل می گردید می توانید یکی از دو فایل زیر را دانلود کنید و کارتان را به کمک این الگوها پیاده کنید.

عکس معرق کاری برج ایفل

 

الگوی برج ایفل با فرمت dfx

فایل زیر هم فرمت dfx الگوی برج ایفل است که بعد از جستجوهای فراوان برای شما پیدا کرده ایم:

عکس معرق با اره مویی برج ایفل



امیدواریم که تلاش همکاران ما در سایت بسازوبفروش توانسته باشد نظر شما را جلب کند. در صورتی که سوال یا نظری درباره این مطلب دراید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فراموش نکنید که سایت بسازوبفروش حامی مشاغل خانگی و هنرهای دستی ایران است. شما با خواندن هر یک از مقاله های این سایت می تواند کسب و کار تازه ای را یاد بگیرید و با ثبت فروشگاه شخصی خودتان در سایت بدون هیچ هزینه ای مشتری جذب کنید.

ضمن این که بساز و بفروش پر است از هنرمندان فعال و ماهری که می توانند هرگونه محصول هنری را برای شما تولید کنند. بنابراین اگر الگوی خاصی مدنظرتان است و به دنبال هنرمندی برای پیاده سازی آن می گردید حتما از طریق قسمت «سفارش ساخت کالا» دست به کار شوید و کالای مورد نظرتان را سفارش بدهید تا در کمترین زمان برای شما ساخته شود.

1/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *