آموزش کاردستی با نمد برای شب یلدا

عکس کاردستی با نمد برای شب یلدا

آموزش ساخت کاردستی با نمد برای شب یلدا را می‌توان در طرح‌های مختلفی پیاده کرد. یکی از این طرح‌ها ساخت ریسه‌های هندوانه‌ای به وسیله نمدهای رنگی است.

عکس کاردستی با نمد برای شب یلدا

بساز و بفروش | بساز – فکرش را بکنید قرار باشد خانه‌تان را برای آمدن دوستان و فامیل در مهمانی شب یلدا تزئین کنید و وقت و امکانات زیادی هم نداشته باشید. ساخت کاردستی با نمد برای شب یلدا به شکل ریشه هایی شبیه هندوانه‌های قاچ خورده (Felt Watermelon Garland) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در این شرایط باشد. شما می توانید علاوه بر این که با لاک ناخن شب یلدا را برای خودتان خاطره انگیز می کنید با خیال راحت بنشینید و در کمتر از یک ساعت تزئینات شیک خانه‌تان را درست کنید؛

وسایل لازم برای ساخت کاردستی با نمد برای شب یلدا

  • نمد قرمز و سبز
  • قیچی
  • چسب حرارتی
  • ریسمان
  • ماژیک مشکی

عکس وسایل لازم برای ساخت کاردستی با نمد

مراحل ساخت کاردستی با نمد برای شب یلدا 

مرحله اول – برش نمد به شکل هندوانه

در اولین گام باید هر یک از نمدهای قرمز و سبز را به شکل دایره‌های هم‌اندازه ببرید. دقت داشته باشید که دایره‌های سبز رنگ باید کمی بزرگ‌تر از دایره‌های قرمز باشند تا بتوانید طرحتان را به درستی به شکل هندوانه برش خورده در بیاورید. به عنوان مثال می‌توانید قطر دایره‌های سبز را 7 سانتیمتر و قطر دایره‌های قرمز را 5 سانتیمتر در نظر بگیرید.

مرحله دوم – برش نمد به شکل قاچ هندوانه

هر یک از دایره‌های سبز و قرمز را از وسط برش دهید تا دو نیم دایره به دست بیاید.

عکس مراحل ساخت کاردستی شب یلدا با نمد

مرحله سوم – ساخت شکل کلی هندوانه با نمد

هر یک از نیم‌کره‌های قرمز را بر روی نیم‌کره‌های سبز بچسبانید تا شکل کلی هندوانه به دست بیاید.

مرحله چهارم – طراحی تخمه‌های هندوانه

با استفاده از ماژیک مشکی تخمه‌های هندوانه را نقاشی کنید. اگر وقت به اندازه کافی دارید حتی می توانید با کمی نمد قهوه ای یا مشکی رنگ تخمه های هندوانه را با استفاده از نمد برش دهید.

عکس طراحی کاردستی با نمد برای شب یلدا

مرحله آخر – ساخت ریسه هندوانه‌ای

در آخرین مرحله از ساخت کاردستی با نمد برای شب یلدا باید با استفاده از چسب حرارتی دو نقطه پشتی هندوانه‌های آماده شده را به ریسمان بچسبانید.

عکس کاردستی شب یلدا با نمد

اگر این ریسه های هندوانه ای زیبا را ساختید حتما عکس آن را برای ما بفرستید و تجربه های خودتان در این زمینه را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

این نکته را هم باید یادآور شویم که ایده های کاردستی شب یلدا بسیار فراوان است که کمک می کند تا شب یلدای متفاوتی داشته باشید ضمن این که انواع خوردنی های این جشن را هم می توانید خودتان درست کنید:

ما سایت بسازوبفروش را درست کرده ایم تا رونقی به بازار کسب و کار مشاغل خانگی بدهیم. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک آموزش های رایگان سایت ما درآمدزایی را شروع کنید.

ساختمش

مریم سامیاری

عکس ریشه نمدی شب یلدا

سارا زیبادل

عکس کاردستی نمدی شب یلدا

1/5 (1 نظر)

1 دیدگاه برای “آموزش کاردستی با نمد برای شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *